Skulan dårå

Tja mina gaylordzzz.

Sitter i skolan och ska försöka jobba med mitt projekt om trafficking.
Som ni förstår går det inte speciellt bra eftersom att jag sitter här istället. Dock så
var jag i bibbbblischhhhh och fick fram ett flertal artiklar om sexhandelsfall i Sverige.
Dunderbra till arbetet ju. Ska försöka koncentrera mig snart men jag blev helt dampig
när jag kom på att jag ska tatuera mig idag igen! Ska bygga på min text som jag har på
utsidan på mitt högra lår, eller tatuera vänster fot, vi får se! 
Spontanitet är det som funkar bäst för mig, jag vet precis vad jag vill ha för motiv, dock placeringen
som min tatuerare ska få hjälpa mig med. Jag väljer också placeringar som är väldigt lätta att dölja
inför framtida jobb. Är typ en termin kvar och sen ska jag ut i arbetslivet och köra över alla som vill
ha samma jobb som jag! Ayeee. Det är verkligen ett tips, tatuera er inte på ställen som är aslätta att se, (händer, handleder, armar, hals, ansikte) även om det är jävligt snyggt (tycker jag) , för faktum är att
utan jobb så kommer man ändå ingenstans. Även om toleransen för tatueringar ökat så betyder inte det
att just DU lyckas hitta just det jobbet som accepterar tatueringar. Tänk smart och tänk på framtiden
ungdomar!

Vi hörs, PZ!



" I said Id never let you go And I never did" Står det :)
Utsidan på högerlår.

Den är inte tillägnad någon!
Om möjligtivis någon min älskade bästa vän, mitt hjärta och min själ som jag förlorade
den 20 Mars i år. Vila i frid min älskling Timmo Juhani Patrikainen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0