Que soy gitana

Nu har jag faktiskt städat toaletten, äckligt men måste göras. Happ, sitter här
och har fan inte lust till någonting. Förstår ni vad sugen jag är på typ tacos, pizza...
Men inte nog med det..
Jag har världens jävla sug efter bananer och broccoli. Fyfan, kokt mumsig broccoli.. gaaah, me dies :(
Mamma gjorde tacos när jag åkte hem till henne förra helgen.. Mina småsyskon åt medan jag låg
på köksgolvet
tills jag dampat klart, tog mig en dusch sen var suget över. I den stunden ville jag dö.
Förövrigt suger jag på att baka och laga mat så ni vet det, jag lovar att jag kan förstöra vad som helst.. Exempelvis när mamma jobbade förra lördagen och jag skulle ha ansvar för pepparkaksbaket med mina småsyskon: Resultatet blev följande:
You wanna have a taste? Kan lätt fixa nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0