Hey

För att vara ärlig så glömde jag totalt bort att uppdatera, sen när jag väl kom på det så glömde jag det igen.
Rätt typiskt för att vara mig.
Såååååå..... Jag ska bli pro, vip, PIMP. Hallick fo shooo.
Näe men jag ska nog uppdatera min blogg till PRO så jag slipper all ful reklam
och så att jag kanske tar bloggen seriöst någon gång. Äh, vet inte riktigt.
Jaja, idag har jag varit fett aggro (det är jag varje dag), med små white light moments. Eller, ah.
Jag fick veta att jag får MVG i både Svenska B och Svenska C.
Det var dunderbra ju! Eller hur? Nä fuck you då, så avundsjuka.
Haha, näe, har damphumör idag tror jag. Menmen, ska fixa lite med bloggen, yeeeeez. Så uppdaterar senare! KANSKE. Hähä.
PZ!
Just gonna stand there and watch me roar, but that's alright because I am a dinosaur.

Kommentarer
Postat av: ('.')

Så snyyygg :o

2011-12-08 @ 17:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0